- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 11 maanden geleden door .
Telefoon abonnent KPN
Ik schrijf u namens mijn schoonmoeder. Zij is nu 90 jaar en kan totaal niet overweg met een mobiele telefoon. Nu heeft een neef haar een telefoon gegeven en een abonnement afgesloten bij KPN. Zij betaalt € 17,50 per maand dus eigenlijk voor niets, daar zij de telefoon niet kan gebruiken. Ik heb geprobeerd het abonnement stop te zetten maar dit is niet mogelijk wel met een betaling van het resterende abonnements geld ongeveer € 350,00 Ik vind het triest dat een mevrouw van 90 jaar (alleen AOW) hier niet van af kan. Kunt u mij adviseren of actie ondernemen voor haar.
Vriendelijke groet,
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Een abonnement sluit je af voor een jaar. Dat heeft niets te maken met de leeftijd van de afsluiter. Dan had u beter de voorwaarden moeten lezen.
Maar des te meer met die ‘neef’. Leg daar de rekening neer.meer dan een maand geleden -
Trummeer dan een maand geleden
Inderdaad, laat die neef het ook maar oplossen. Die schijnt op naam van uw schoonmoeder een abonnement af te kunnen sluiten. Dan weet ie ook vast hoe die dat kan opheffen en de centen aan schoonmoe kan terug betalen.
meer dan een maand geleden-
Obelixmeer dan een maand geleden
Neefje heeft oma laten tekenen, zonder on mede weten en het is een abonne
meer dan een maand geleden -
Trummeer dan een maand geleden
Dan zou ik toch neef dat maar laten oplossen, en laten betalen.
Neef zal wel een cadeautje gekregen hebben van KPN als ie een nieuwe abonnees aanmeldde.meer dan een maand geleden
-
-