- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door .
Teruggave geld
Op 23 -02-2022 een stofzuiger besteld en betaald bij Philips, toen ik na een week nog niets ontvangen had, heb ik een account aangemaakt en zag op dat account dat de bestelling van hun kant gecanceld was. Ben direct gaan bellen, ja, het klopte, ze waren niet op voorraad. Op de vraag waarom ik nog niets gehoord had, bleven ze het antwoord schuldig. Ik zou mijn geld teruggestort krijgen € 170,99.
Nu is het half april en ik heb tig keer gebeld en mijn beklag gedaan, kreeg een bloemetje en een excuuskaartje, maar nog steeds niet mijn geld terug!
Ik word er moedeloos van en voel me machteloos! Het houdt me iedere dag bezig!
Krijg steeds een begrijpend iemand aan de lijn, maar ik heb daar niets aan. Als ik naar een leidinggevende vraag, krijg ik als antwoord, dat die hetzelfde gaat zeggen als zij.
Op internet zie jeook meerdere klachten over terugbetaling.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, zou U me kunnen of willen helpen. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar ik probeer het toch maar.
Ik ben bijna 81 en altijd stipt geweest in afspraken en dat nu zo’n gerenoveerd concern je laat barsten, ik vind het onbegrijpelijk.
Hopelijk hoor ik iets van U
Vriendelijke groet
Mevr. Henny Bergers
-
-
Trummeer dan een maand geleden
Niet accepteren dat de leidinggevende hetzelfde gaat zeggen. Dat is een prima moment om degeen aan de telefoon te vertellen dat je op zoek bent naar iemand die de lagere school heeft afgemaakt.
Hoe dan ook, het zal niet in uw aard liggen, maar op het moment dat u degeen aan de telefoon uitmaakt voor een dom wicht zonder hersens, gaan ze janken bij hun chef dat u niet aardig bent, en dan krijgt u die chef ineens wel te spreken.Wellicht kan de consuwijzer nog advies geven. consuwijzer.nl
Succes! En geeft niet op!meer dan een maand geleden -
Bessel Dekkermeer dan een maand geleden
Agressief worden lijkt mij zinloos. Het kan juist averechts werken, en daar hebt u niets aan. Wat u mijns inziens beter kunt doen, is doorzetten: „Jawel, maar tóch wil ik uw leidinggevende spreken.”
Ook kunt u rechtstreeks vragen: „Wanneer krijg ik mijn geld terug?”
Een andere mogelijkheid is de koop schriftelijk ontbinden. U zou daarvoor de voorbeeldbrief op https://tinyurl.com/mr24n76c kunnen gebruiken. (Aangepast aan uw situatie.)
meer dan een maand geleden
-