RegisterenInloggen
Trudy 2
Trudy 2
8 dagen geleden

Tinnitus

8 dagen geleden

Het 2de Pfizer vaccin durf ik nog steeds niet te nemen omdat de tinnitus erger werd na de eerste prik.
Is er iemand die dit inmiddels wel heeft gedaan? De 1ste prik heb ik 30 juni gehad.
Overigens had ik al tinnitus voor het vaccin.
Deze rot aandoening heb ik al sinds eind mei 2013.

    • Marrica
      8 dagen geleden

      Hallo Trudy. Na de 2e pfeizer vaccinatie kreeg ik last van oorsuizen. Nooit iets aan mijn oren gehad. Volgens mijn huisarts ligt het niet aan de vaccinatie. Maar ik twijfel nu zeker wel over de 3e vaccinatie. Allemaal héél vervelend! Het is geen antwoord op jou vraag, maar ik leef met je mee. Ben bang dat we er weinig aan kunnen doen. Sterkte. Groetjes marrica

      8 dagen geleden

      Geef een reactie

    • SuperBitch
      7 dagen geleden

      Reactie off topic:
      Ik weet dat het topic “Bijwerkingen Pfizer/Moderna” reeds geruime tijd loopt en talloze reacties heeft.
      Ik kom er zelfs de woordelijke reacties tegen van topicstarter Trudy 2 en reageerdster Marrica.

      7 dagen geleden

      Geef een reactie