RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  MAX Ombudsman 3 weken, 4 dagen geleden.

Marvin
Marvin
meer dan een maand geleden

Topvalet Service B.V.

meer dan een maand geleden

Mijn dochter en haar gezin hadden onze auto geleend om deze te parkeren bij Topvalet Service b.v. Kruisweg 583 2132NA te Hoofddorp.
De auto is ingeleverd om 05.00 op 6 juli 2019 en de verkeersboete van € 104 is uitgeschreven om 07.12 uur. Op deze tijd zaten zij echter al in het vliegtuig.
Diverse telefoontjes en mailtjes gepleegd met de belofte dat ze uiteraard de boete zouden betalen. Niet dus.
Hebben jullie al meerdere klachten ontvangen over dit bedrijf? En hoe kan ik het bedrag van de bekeuring terugvorderen? Ik moet nu wel betalen omdat anders op 10 september 2019 verhoogd word tot € 151,50.

Met vriendelijke groet,
Marvin Samallo

  • MAX Ombudsman
    26 dagen geleden

    Beste meneer Samallo,

    Er zijn veel klachten over verschillende bedrijven die valet parkeren aanbieden. Ik zie nu pas dit bericht. De boete moet u hoe dan ook betalen. Die zit ‘vast’ aan uw auto. U kunt dan later proberen om de boete te verhalen bij de eigenaar van het parkeerbedrijf. Dat zal vaak een lastige klus zijn. Onze ervaring is dat ze meestal niet erg happig zijn om te betalen.
    Begint u in elk geval met ze een aangetekende brief te sturen, ze aansprakelijk te stellen en ze twee weken de tijd te geven om u te betalen.
    Met vriendelijke groet,
    Jeanine Janssen

    26 dagen geleden

    Geef een reactie