RegisterenInloggen
lucky007
lucky007
meer dan een maand geleden

transavia na 6 maanden nog geen geld terug

meer dan een maand geleden

Eind maart 2020 is onze vlucht geannuleerd van amsterdam naar malaga ivm corona. Na heel lang gewacht te hebben, kwam er in juli de mogelijkheid om via de website van transavia geld terug te vragen. Je moest inloggen. Hebben we gedaan. Je kreeg geen bevestigingsmail maar verzoek was verstuurd. Antwood was dat ivm drukte het weken kon duren. Na weken nog steeds geen geld. Mijn echtgenoot na weken weer een verzoek ingediend en nu wel een bevestigingsmail ontvangen met zelfde inhoud, ivm drukte en vele aanvragen kon het wel weken duren dat ze gingen betalen. Gisteren 24 augustus weer een mail van transavia dat we ook andere opties hebben of we dat willen of dat we ons geld willen ontvangen. Voor de 3e keer dus weer verzoek ingediend om terug betaling. Kregen weer mail met zelfde inhoud als voorgaande mailtjes, ivm drukte kon het nog weken duren voor terug betaling. Het slaat nergens op. Hoe vaak moet ik nog verzoek indienen om geld terug te krijgen. Transavia houdt de klanten zo aan het lijntje om naar niks uit te betalen. Ik vind het beneden alle peil. Het zal me niks verbazen als ze over paar weken weer opties geven ivm de komende herfstvakantie of iets dergelijks. Ik wil niks meer boeken of omboeken. IK WIL MIJN GELD TERUG, Er moet gewoon ingegrepen worden. Transavia blijft steeds
weer met smoesjes komen.

    • Dagmar27
      meer dan een maand geleden

      Beste Lucky007,
      Ik kan u niet voorzien van raad of daad.
      Ik deel wel uw visie.
      Hemeltergend is het klantonvriendelijke gedrag van luchtvaart- én reisorganisaties.
      Het is geld van de consument, dezelfde consument die niet heeft ontvangen waar hij/zij voor betaald heeft.
      I.d.d. moet hier “van hoger hand” op ingegrepen worden.
      M.n. bij organisaties die een “kapitaalinjectie” uit Den Haag hebben gehad.
      Ik hoop dat u en alle andere gedupeerden op een redelijke termijn (uiterlijk 31 december 2020) óf geld terug óf een andere oplossing (100% naar wens consument) zullen ontvangen.
      Sterkte (allemaal),
      Dagmar

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie