Registeren Inloggen
Bo Geldof
Bo Geldof
meer dan een maand geleden

Transavia vouchers

meer dan een maand geleden

Transavia en vouchers.. Volgens meerdere websites niet te vertrouwen en wat blijkt, dat is waar! 22 maart 2020 zouden wij naar Lissabon vliegen met Transavia. Dit hebben wij via Expedia geboekt. Wij kregen netjes op tijd een mail dat de vlucht niet door ging en wij zouden voor eind april een voucher krijgen. In april heb ik contact gezocht met Expedia en die geven aan niks te doen.. Wij moeten het zelf oplossen met het hotel en Transavia. Het hotel heeft een super goede medewerking en wij mogen tot volgend jaar maart 2021 als nog bij hun komen overnachten. Echter horen wij niks van Transavia, bij de laatste update gaven zij aan alle vouchers (op ouderdom) te behandelen en dit voor eind juni te versturen.. Nu zou je verwachten dat 22 maart redelijk aan het begin van de lockdown lag maar helaas tot op heden niks meer vernomen. Contact met de klantenservice is niet te krijgen, meerdere malen gebeld en helaas elke keer langer dan 2 uur in de wacht of je wordt er uit gegooid. Meerdere poging met de klantenservice (whatsapp service) en je krijg geen reactie..Uiteindelijk op 11 juni een klacht ingediend via de website maar zoals ik al dacht, geen reactie meer.. In het begin was ik nog enthousiast over de voucher integendeel tot mijn vriend, die wil geld terug. Aangezien de klantenservice zoals whatsapp zo slecht geregeld is en wij niet op de hoogte worden gehouden ben ik er nu ook van overtuigd en twijfel ik aan een eventuele vervolg reis met Transavia. Ik heb liever mijn centjes terug..

    • Omahanny
      meer dan een maand geleden

      Ik heb in januari geboekt voor een vlucht in mei vanuit Lissabon naar Eindhoven, en betaald, echter nooit een boekingsbevestiging ontvangen.
      Meteen een mail gestuurd naar Transavia. Bericht terug gekregen dat het in behandeling wordt genomen. Tot nu toe, ondanks allerlei pogingen mijnerzijds, zowel telefonisch, als email en WhatsApp, geen enkele reactie.
      Je wordt verwezen naar de service afdeling maar deze zijn niet bereikbaar.
      Wat nu te doen?

      Met vriendelijke groet, Hanny

      meer dan een maand geleden
    • Bertram
      meer dan een maand geleden

      Van een vlucht medio maart kreeg ik een voucher. Van een tweede vlucht (herboeking dag later vanuit andere stad) nog immer niet. Beiden zijn geannuleerd door Transavia. Daar stopte de communicatie hunnerzijds. Daarnaast onmogelijk, zeer tot mijn spijt, om Transavia te bereiken. Bij mij gaat het om bescheiden bedragen echter de lol is er wel van af. Ik wilde vouchers accepteren, nu wil ik daar vanaf.

      meer dan een maand geleden