- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
veilige douche
Mijn klacht gaat over Zwaluw Sanitair Comfort. In december in de showroom geweest en na een intake gesprek een deskundige(?) bij ons thuis, met hun in zee gegaan. Eeuwig spijt en niet geluisterd naar het buik gevoel.
We hebben meteen er bij het toilet laten vervangen voor een hoog toilet. Alles zou gebeuren in 1 dag zoals ze ook adverteren maar door het toilet werden het 2 dagen. Prima, geen probleem. Het bad en de oude douche werden er uit gehaald en afgevoerd. Op 12 en 13 maart ging het gebeuren en idd het verliep volgens plan. Na plaatsing tevreden en 48 uur wachten en genieten van de nieuwe douche ……helaas, of kokend heet of steenkoud. Meteen gebeld en er zou een monteur komen. Volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat hij niet kwam want de leidingen zaten verkeerd. En daar deden ze niets aan. Onzin want met de oude kraan werkte het wel goed. Omdat de cv al wat ouder was gelijk eerst deze laten vervangen om alles uit te sluiten. Zonder resultaat, de installateur zei mij dat de kraan niet goed was. Nu na 3 weken kunnen we nog steeds niet douchen en ze reageren niet op mails telefoon en is er radiostilte. Nu lees ik op social media alle klachten met dezelfde problemen. Na 13.000 euro lichter en een verslechterde situatie zou ik graag dat er een eind komt aan hun praktijken en dat ons probleem wordt opgelost…..
Ik vraag dit op deze manier omdat ze nergens op reageren.
vriendelijke groet,
Arie van Haeften