- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door .
Vernieling plafond
Bij mijn vriendin moest de firma Feenstra een nieuwe ketel plaatsen i.o.v. de NUON rond 11 februarie 2018 en daarbij heeft een van de monteurs door het gipsplaten plafond getrapt en willen dit niet vergoeden. De ketel was zeer toegankelijk, alleen het drukvat bevond zich achter een wand waarvan de zolder niet met planken was bedekt. Ze zijn zonder te vragen door de deur gegaan om dat drukvat te demonteren en gingen toen niet op de balken staan, maar op de gipsplaat die daar natuurlijk niet tegen bestand was. Mijn vriendin heeft dus gevraagd of dat vergoed ging worden en hun antwoord was destijds dat ze contact op moest nemen met de NUON. Die stuurde haar weer naar Feenstra. Ze heeft diverse keren gebeld en contact gezocht en werd iedere keer weer met een kluitje het riet in gestuurd. Tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Ik hoop dat u hier iets mee kunt doen. Met vriendelijke groet, Benno Vonk.
-
-
mariawimmeer dan een maand geleden
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met de firma Feenstra. Tot 3 maal is er geprobeerd een storing met de stadsverwarming op te lossen. Helaas is de storing niet verholpen, maar wel alles in rekening brengen. Heeft plaats gevonden december 2018.
meer dan een maand geleden -
Gerrutmeer dan een maand geleden
Meestal is in oudere huizen een plafond van gipsplaat in combinatie met steengaas gebruikt. Misschien heeft de monteur geen goede verlichting gehad tijdens de montage, anders had hij dat zeker gezien. De monteur is duidelijk te kort geschoten, en als zodanig is hij, dus zijn baas, verantwoordelijk voor de aangebrachte schade.
meer dan een maand geleden -
Woswozzmeer dan een maand geleden
NUON is als eerste verantwoordelijk omdat zij de opdrachtgever zijn, ik zou beide verantwoordelijk stellen, de firma Feenstra is verplicht om deze schade te vergoeden, zij zijn hier voor verzekerd
meer dan een maand geleden
-