Registeren Inloggen
Pellicaan
Pellicaan
meer dan een maand geleden

verzetten vakantie

meer dan een maand geleden

Wij hebben in januari een vakantie geboekt bij Suntip. Nu is in de tussentijd de coronacrisis uitgebroken. Wij hebben een horeca bedrijf dat bijna 3 maanden gesloten is geweest. Omdat het financieel nu echt niet kan, willen wij onze vakantie verzetten naar een latere datum , liefst volgend jaar. Suntip is telefonisch niet bereikbaar dus hebben we een email en WhatsApp gestuurd hier kregen we na 2 weken antwoord op dat ze wilden kijken naar een andere datum. Op onze vragen wat de omboekkosten zijn en of het mogelijk is dat de vakantie nogmaals verzet kan worden, omdat we nog niet precies weten wanneer we volgend jaar vakantie hebben ivm collega’s van mijn vrouw en de schoolvakanties van mijn kinderen, hierop word niet gereageerd enkel met we gaan kijken wat we voor u kunnen doen en krijgen dan geen antwoord op onze vraag.
Nu worden we al een maand op z’n manier aan het “lijntje” gehouden en zitten nu 2 weken voor onze vertrekdatum, word dus erg krap nu… wat kan ik doen en kunt u ons helpen???