- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 10 maanden geleden door .
via webshop artikel besteld en betaald en niet geleverd gekregen.
Mijn vrouw heeft op 19 november 2020 een hulpstuk voor de kraan,‘Molly’ genaamd, besteld. In december is het bedrag van onze rekening afgeschreven.
Tot op heden ben ik bezig de mensen van Shopbrands te overtuigen dat ik geen artikel heb ontvangen. Ze hebben me laten weten waar het heengestuurd is, nl. Naar een Primera in Harderwijk, maar toen ik daar informeerde bleken ze alles geretourneerd te hebben vanwege verplichte sluiting door de COVID-19.
Heb zelfs een ander ordernummer van ze gekregen op 28 januari. Wat ook verder niks hielp. Op mijn verzoek om het geld terug te storten wordt tot op heden niet gereageerd. Wel weten ze te melden dat ze geen order kunnen vinden!
Het gaat niet om kapitalen, ongeveer €29,-, maar de manier waarop ik aan het lijntje gehouden wordt daar baal ik van.
Het gaat om Team Shopbrands.
http://www.Shopbrands.nl
info@shopbrands.nl
Wat kan ik doen om m’n 30 piek terug te krijgen.
Ze weten me met aanbiedingen en al te vinden, maar niet om m’n artikel toe te zenden.
Vriendelijke groet,
Klaas Mol
-
-
NietBezorgdmeer dan een maand geleden
Beste Klaas,
U kunt zich gratis melden bij nietbezorgd.nl. Wij werken no-cure, no-pay en halen uw geld terug. Wij werken met ons incassobureau en stellen webshops desnoods civiel aansprakelijk bij de kantonrechter. Deze proceskosten zijn voor rekening van de webshop. U als benadeelde betaalt alleen als wij succesvol uw aankoopbedrag verhalen. U krijgt dan 80% terug.
U kunt u eenvoudig aanmelden bij http://www.nietbezorgd.nl.
Met vriendelijke groet,meer dan een maand geleden -
NietBezorgdmeer dan een maand geleden
Beste Klaas,
U kunt zich gratis melden bij https://nietbezorgd.nl. Wij werken no-cure, no-pay en halen uw geld terug. Wij werken met ons incassobureau en stellen webshops desnoods civiel aansprakelijk bij de kantonrechter. Deze proceskosten zijn voor rekening van de webshop. U als benadeelde betaalt alleen als wij succesvol uw aankoopbedrag verhalen. U krijgt dan 80% terug.
U kunt u eenvoudig aanmelden bij nietbezorgd.nl.
Met vriendelijke groet,meer dan een maand geleden -
NietBezorgdmeer dan een maand geledenmeer dan een maand geleden
-
Debreemeer dan een maand geleden
Ik geef u weinig kans. De artikelen zijn van ali express en nogal wat mensen klagen dat ze niks bezorgd krijgen. als u bv met creditcard heeft betaald dan kunt u het daar proberen. Anders uw verlies nemen. De website bestaat nog geen jaar…
meer dan een maand geleden-
NietBezorgdmeer dan een maand geleden
Klopt. Dat is fijn aan betalen met creditcard. In sommige gevallen kun je het aankoopbedrag dan terugkrijgen maar niet altijd. Achteraf betalen met bijvoorbeeld Klarna is in veel gevallen ook een uitkomst.
Voor alle andere gevallen kunnen wij het in veel gevallen terughalen.meer dan een maand geleden
-
-
NietBezorgdmeer dan een maand geleden
Hoi,
Dit zijn wij vaak. Mensen denken dat zij niets kunnen doen maar dit kan wel. NietBezorgd haalt uw geld terug met een civiele procedure ingeval van een onrechtmatige daad. Wij werken no-cure, no-pay zodat mensen geen hoge juridische kosten krijgen en het recht voor iedereen toegankelijk is.Groet,
http://www.nietbezorgd.nlmeer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Meneer Mol,
U plaatste dit topic ma 08 feb 2021: ik weet niet of u het pakket inmiddels heeft ontvangen.
De eerste reactie op uw topic dateert van vr 17 sept 2021.
Opeens heeft u een “keus”:
-u neemt uw verlies maar behoudt uw privacy gevoelige info
-u maakt voor € 30 een zaak aanhangig, geeft verdraaid veel privacy gevoelige info en weet niet of u zegge en schrijve uw verlies kunt beperken met maximaal 80% van uw aankoopbedrag (= €24)Mijn advies: kies wijs.
meer dan een maand geleden -
NietBezorgdmeer dan een maand geleden
Hoi,
Wij zijn graag in gesprek met potentiële benadeelden. Onze missie is om slechte webshops aan te pakken en voor alle mensen rechtvaardigheid toegankelijk te maken.
Het is goed voor ons om te horen welke zorgen hier kunnen spelen zoals het delen van gevoelige informatie en de kans dat het toch geld gaat kosten. Deze data is wel nodig om de identiteit en daadwerkelijke betaling vast te stellen om zo ook te zorgen dat we een echte zaak hebben. Uiteraard werken wij volgens de AVG en is de data veilig.
Qua kosten stipt u een zorgpunt aan. Wij nemen het risico op een zaak als er niet tijdig betaald wordt. Die winnen we en de kosten zijn voor de webshop. Daarvoor is het belangrijk dat wij de informatie hebben over de aankoop.
Over de 80% heeft u een interessant pun. Daar hoor ik graag meer over als u uw mening wilt geven. Vaak gaat het maar om “een paar tientjes” waardoor mensen het “erbij laten”. Wij hopen dit te kunnen doorbreken!! Wij zitten zelfs, in alle transparantie, zelfs te denken aan een model waarbij de benadeelde 100% van het aankoopbedrag terugkrijgt.
Wij zijn benieuwd naar uw mening.
Belangrijkst is dat men weet dat zij ABSOLUUT meer kunnen doen dan een mailtje naar de webshop. Of het nu voor een paar tientjes is of voor enkele honderden euro’s, NietBezorgd doet hun best het terug te halen.meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Deze reactie is (deels) off topic.
Ik krijg een beetje het gevoel dat u zieltjes wilt winnen voor uw firma (en eenieder die kritisch reageert de mond wilt snoeren).
Beetje vreemd dat uw firma een half werkende site heeft, nergens resultaten van uw bedrijf te vinden zijn etc.
Uw firma promoten via dit forum is, naar mijn mening, laakbaar.
Prettig weekend.meer dan een maand geleden
-
-
Rajahmeer dan een maand geleden
http://www.welbezorgd.nl/ (link werkt niet). Site voor alle pakketjes die wel bezorgd èn waarvoor u de afzender een compliment wilt geven!
meer dan een maand geleden
-