RegisterenInloggen
burakalain
burakalain
14 dagen geleden

virali.nl opgelicht

14 dagen geleden

Haartrimmer besteld 6 weken geleden maar nooit gekregen.
Bedrijf blijft nu maar mailtjes sturen met kortingscodes om nog meer bij ze te bestellen.

Had niet verwacht dat ik een bestelling deed bij en criminele organisatie. Op het moment dat je het bedrijf mail krijg je geen reactie terug. Geld retour beloofd 2 weken geleden maar niks ontvangen. Vandaag aangifte gedaan bij de politie

    • Dagmar27
      14 dagen geleden

      Burakalain,
      Ik ben dan wel geen benadeelde maar dit (consumenten)forum wordt de laatste weken bedolven onder de klachten m.b.t. Virali.nl.

      Ik heb ze “even”,op chronologische volgorde, voor u op een rijtje gezet;
      Onderwerp: Iets besteld bij virali.nl
      wo 22 apr 2020
      Is dit een goed bedrijf? Ik dacht het niet
      Onderwerp: Virali al in 1 trimmer besteld
      ma 27 apr 2020
      Virali besteld 7 april 2020 en betaald €39.95. Bestelling nog niet geleverd. Hier nog niets van gehoord. Graag zou ik mijn geld terug willen of bestelling leveren.
      Onderwerp: opgelicht
      vr 01 mei 2020
      De site virali levert geen spullen
      Onderwerp: Aankoop trimmer
      zo 03 mei 2020
      Op 20 april een haartrimmer gekocht bij Virali (via het spelletje Woordentuin) mail ontvangen dat trimmer verzonden zou zijn. Trimmer niet ontvangen en op mail reageren ze niet.
      Onderwerp: Virali oplichterij?
      di 05 mei 2020
      2x haartrimmer besteld en betaald bij Virali, niets afgeleverd, geen track & trace, etc. Zelfde als bij andere klachten. Dit lijkt sterk op oplichterij, graag op/vervolgen!
      Onderwerp: Virali,,,,,,,Besteld….en betaald….Maar niets ontvangen
      wo 06 mei 2020
      Wij hebben bij Virali.nl een haarbewerker besteld. Op 17 april jl. Tot heden niets ontvangen. Zij reageren nergens op. Ben mijn geld kwijt.
      Onderwerp: Virali
      wo 06 mei 2020
      Ook ik ben er ingestonken bij Virali. Aankoop trimmer aantal weken geleden. Eenmaal reactie gekregen dat het allemaal langer duurt. Daarna geen reacties meer op mijn e-mails.
      Onderwerp: Klacht over webshop Virali.nl
      vr 08 mei 2020
      Ik heb een haartrimmer besteld bij Virali.nl op 14-04-2020 Deze is reeds 25 dagen onderweg. Volgens hun antwoord op mijn vraag waarom hij nog niet geleverd was. Zijden zij dat…
      wo 13 mei 2020
      Wij hebben op 16 april j.l. 2 setjes haartrimmers besteld en 39,95 euro betaald via Ideal, maar na 27 dagen nog steeds niets ontvangen. Wel twee maal emailtje ontvangen met excuses…
      Onderwerp: Virali.nl en Nicky Verhoeven
      vr 15 mei 2020
      Geen goed woord over voor deze amateurs…. Bestelling geplaatst eind maart bij virali.nl (Nicky Verhoeven) en nog steeds niks ontvangen. Meerdere berichten gestuurd naar het i…
      Onderwerp: Virali.nl
      ma 18 mei 2020
      Op 7 april jl. heb ik bij Virali.nl een bestelling gedaan van All-in-1 Trimmer™ 1+1 Gratis en een bedrag van € 39,95 overgemaakt. De levertijd zou 2 tot 4 weken bedragen. Echte…

      Slechts 2x is er te lezen dat Virali.nl een terugbetaling doet danwel gaat doen t.w.:
      1.(geplaatst door A**p);
      Onderwerp: Haartrimmer Virali.nl
      do 14 mei 2020
      Onlangs heb ik u gemeld in april een haartrimmer te hebben besteld bij Virali.nl en dat deze niet geleverd werd. Hierbij meld ik u dat ik vandaag mijn aankoopprijs ad € 39,95 te…
      2. (reactie is 15 mei 2020)
      Onderwerp: Iets besteld bij virali.nl
      wo 22 apr 2020
      Is dit een goed bedrijf? Ik dacht het niet
      De reactie is 15 mei 2020 geplaatst door J***ne B**s die op donderdag 14 mei 2020 een brief stuurt aan Virali en op 15 mei 2020 bericht heeft ontvangen van u/Virali dat zij haar geld terug gaat krijgen.

      Ik kan alleen maar concluderen dat Virali.nl traag, onzorgvuldig en er totaal niet voor de klant is: helaas behoort u tot die grote groep klanten.

      Dagmar

      14 dagen geleden

      Geef een reactie

    • nicky virali
      12 dagen geleden

      Beste Burkak,

      Wil je mij prive een mail sturen nickyverhoeven@hotmail.com dan zal ik het persoonlijk met je oplossen.

      gr Nicky

      12 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      11 dagen geleden

      Beste allemaal,

      Dit staat op de site van Kassa:het heerschap staakt per direct zijn *pl*chtingspraktijken.
      Bericht van 21 mei 2020.
      https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/virali-nl-stopt-wat-nu-met-mijn-geld
      Het heerschap geeft aan dat Virali zo negatief op oplichtingsplatformrn is gekomen dat Virali niet meer verder kán.
      Het heerschap geeft aan dat een deel van zijn klanten nog niets (ook geen geld) ontvangen hebben en ook niets (ook geen geld) zullen ontvangen.
      Het heerschap geeft aan “beter eerlijk te zijn dan dat dit nog dagen doorgaat”
      Het heerschap bedankt een specifirke groep.
      Het heerschap schrijft “groetjes N***y”.

      That’s all folks; naar uw bestelling en centjes kunt u fluiten (en dat spijt mij).
      But watch out: website van dit heerschap functioneert nog steeds.

      Dagmar

      11 dagen geleden

      Geef een reactie

    • burakalain
      10 dagen geleden

      Geen reactie van virali.nl gehad ik wil gewoon mijn 39,95 terug en niet nog 2 weken wachten.

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

    • wal006
      10 dagen geleden

      Er is net een aflevering geweest van meldpunt van omroep Max en dit onderwerp is helaas
      niet behandeld is was niet belangrijk genoeg denk ik ondertussen blijft het probleem bestaan
      en worden de kijkers niet gewaarschuwd voor virali.nl in het programma en de website is nog steeds actief
      Peter

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Dagmar27
        10 dagen geleden

        Beste Peter,

        Op het moment dat ik gisteren las dat Virsli zou zijn gestopt heb ik direct hier bij ieder topic dezelfde reactie mét link én waarschuwing dat de site, ondanks de mededeling van de eigenaar/directeur die te lezen is via de door mij geplaatste link, gewoon actief is.

        Op de facebookpagina van degene die de directeur/eigenaar aan het einde van zijn mededeling (zie link) bedankt kunt u hún reactie naar dit heerschap lezen.

        Dagmar

        N.b. ik ben niet gelieerd aan Meldpunt en ken de reden niet waarom er géén aandacht is geweest in de uitzending voor (mister) Virali; wel miste ik het intermezzo met de jonge(re)dame voor het grote tv-scherm.

        10 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Dropship Opgelicht
        10 dagen geleden

        Ik heb wel twijfels of Virali.nl gestopt is. De website is nog steeds beschikbaar en je er nog steeds bestellen. Het bericht op meldnu.nl is daarnaast verdwenen.

        10 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Dagmar27
        9 dagen geleden

        Dropship opgelicht,

        In mijn bericht, 2 dagen geleden, plaats ik niet alleen de link maar ook de volgende waarschuwing (=quote);
        But watch out: website van dit heerschap functioneert nog steeds.
        Inmiddels wordt de eigenaar/directrur fiks op de huid gezeten door Ali vs de rest (facebook).

        Op meldnu.nl staan 2 meldingen t.w.:
        Virali, Oplichting,datum: 14-05-2020
        Virali.nl, Fraude oplichting webwinkel, datum: 29-04-2020

        Ook de link naar Kassa werkt nog 100%.

        Dagmar

        9 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Dropship Opgelicht
        9 dagen geleden

        Top. Viel mij op dat het bericht over het staken van activiteiten weggehaald is op meldnu.nl. Er staat nu een bericht van ene Marqueen.

        Ik quote: “Beste allen,

        De bovenstaande bericht is niet afkomstig van NIcky Verhoeven! Dit is dus nep! Virali is zeker weten niet gestopt. Wij hebben al contact opgenomen met een groot aantal mensen. En daarvan hun geld terug gegeven. Graag vragen wij iedereen die nog geen reactie heeft gehad een mail te sturen naar: info@virali.nl

        Met vriendelijke groet,

        Marqueen van Virali.nl”

        Terug te vinden op https://meldnu.nl/controleer-verkopergegevens/Virali/

        9 dagen geleden

        Geef een reactie

    • wal006
      10 dagen geleden

      Hoi Dagmar,
      Goed bezig, het is wel jammer dat Nickey de handdoek in de ring heeft gegooid en
      nu stopt met mensen terug te betalen en nog na te leveren.
      Het is nu wachten denk ik tot er voldoende aangiftes zijn en dan zal justitie
      zich ermee gaan bemoeien,

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      10 dagen geleden

      Beste Wal006,

      Ik vind het mijn (burger)plicht om dit soort info m.b.t. deze (wan)praktijken te delen met gedupeerden.
      Ik vind het voor eenieder die door mister Virali gedupeerd is dieptriest.
      Ik hoop, net als u, dat veel gedupeerden aangifte tegen (mister) Virali durft, wil en kan doen én dat Justitie dit heerschap écht aanpakt.

      Ik had liever van alle gedupeerden gelezen dat mister Virali het persoonlijk (zoals mister Virali hier menig keer verkondigde) had opgelost.

      Dagmar

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

    • wal006
      9 dagen geleden

      Beste iedereen,
      Ook ik heb de indruk dat Nicky en Virali niet gestopt is de vraag is natuurlijk of dit zou moeten.
      Als ze nu de stekker uit het project trekken blijven er een groot aantal gedupeerden achter.
      De laatste tijd lijkt het zo dat er een (hunt) heksenjacht is ontstaan, maar eerlijk ik heb vanaf het begin af aan de indruk dat het nooit de bedoeling was niet te leveren, mede omdat in alle mail het adres zichtbaar was iemand die de zaak wil flessen laat zo min mogelijk sporen na.
      Ze zijn klaarblijkelijk nu pogingen aan het doen om schoon schip te maken ook bij mij is voor het artikel de datum aangepast naar 1 juni, dus voor mij hebben ze nog het voordeel van de twijfel en ik wacht rustig af en mochten ze alsnog leveren krijgen ze van mij alsnog een positief review met opmerking over de levertijd Peter

      9 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      8 dagen geleden

      Beste alle gedupeerden van Virali.nl,

      Dit plaatst mister Virali op Meldnu.nl:
      DOOR N*CKYV*RALI 22 MEI 2020 OM 11:32 

      Wij zijn niet gestopt en gaan ook niet stoppen we zijn netjes alles aan het oplossen met de klanten.
      Je kunt mij prive mailen op nickyverhoeven@hotmail.com dan los ik het persoonlijk met je op!

      groetjes de echte n*cky verh***en

      Mister Virali is dus idd nog volledig actief én gaat door met zijn zaakjes (oplossen?????)

      Dagmar

      8 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Steef1234
      5 dagen geleden

      Geld terug ontvangen!

      Ook ik had deze trimmer besteld en niks ontvangen. Toen ik op zoek ging naar andere reviews kwam ik hier uit. Naar aanleiding van dit forum heb ik actie ondernomen en gisteren gelijk een mail gestuurd naar viralinl <info@virali.nl> en de eigenaar nickyverhoeven@hotmail.com <nickyverhoeven@hotmail.com>.

      Vandaag stond mijn geld weer op mijn rekening. Kopieer mijn mail maar en krijg ook uw geld terug.

      Geachte heer Verhoeven, (organisatie Virali)

      Op xxxxx maakte ik een bedrag van 39,95 euro over op uw rekening. Ik vraag het betaalde bedrag nu terug omdat ik gekozen product All-in 1Trimmer (1+1 gratis) niet is geleverd. Bestelling #xxxx

      Op uw website geeft u aan dat het betaalde bedrag kan worden teruggevraagd. Hier maak ik dankbaar gebruik van.

      Ik vraag u vriendelijk om het door mij betaalde bedrag van 39,95 euro binnen 7 dagen (uiterlijk 3 juni) terug te betalen. U kunt het bedrag storten op rekeningnummer xxxxx ten name van xxxxx.

      Betaalt u mij niet op tijd terug, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. En ik ga met mijn klacht naar De Geschillencommissie. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.

      Ik ontvang graag binnen twee dagen uw reactie per [e-mail / brief].

      Met vriendelijke groet,

      5 dagen geleden

      Geef een reactie