- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
Annemiek36
Annemiek36
meer dan een maand geleden
vliegticket Schipholtickets.com/ geen reactie/geen voucher/geen geld
meer dan een maand geleden
ticket geboekt bij Schipholtickets.com voor 31 maart. Werd geannuleerd door corona. Heb 1 mail gehad dat ik moest reageren. Ik heb verschillende mails gestuurd, klantenservice geprobeerd te bellen, verbinding wordt steeds verbroken.
Absoluut geen enkel contact mogelijk tot mijn frustratie. Ik wil mijn geld terug of een voucher. HELP!!! Heeft iemand hier ook dezelfde ellende mee of weet iemand een oplossing?
-
-
MBruinmeer dan een maand geleden
Wij hebben hetzelfde probleem met Schipholtickets.
De vlucht is nog steeds niet geannuleerd met Korean air naar Bali. Vertrek zou zijn op 28-07-2020
Schipholtickets geeft geen reactie.meer dan een maand geleden
-