Registeren Inloggen
Martijn van Hest
Martijn van Hest
meer dan een maand geleden

Vliegwinkel KLM vlucht Amsterdam – Wenen annulering

meer dan een maand geleden

Ik boekte een vlucht van Amsterdam naar Wenen met KLM. KL1845
10/06/2020 AMS – VIE. Deze vlucht werd door KLM gecanceld. Na contact met KLM, waarin men aangaf dat het geen probleem gaf de vlucht 2 weken uit te stellen maar ik contact diende te zoeken met Vliegwinkel.nl. Dat bleek een hele klus. Telefonisch onbereikbaar. Per mail zeer moeilijk. Na de website te hebben ingevuld en alle info van KLM bijgevoegd, stuurde vliegwinkel een mail dat ze omgeboekt hadden naar 11.06, voor mij geen optie. Dus direct gereageerd dat dit geen optie was en nogmaals verzocht tot omboeken twee weken later. Ik wil geen geld terug, ik wil ook helpen. Daarna bleef het angstvallig stil vanaf het vliegwinkel front. KLM nogmaals om hulp gevraagd. Bijzonder aardig maar ik moest me echt tot de onbereikbare vliegwinkel.nl wenden. Helaas dus. 105,00 euro in de kliko zo lijkt het. Hoe kan dit nou toch waar zijn? Ik snap de Corona gevolgen maar dit riekt naar oplichting en onwil. Wat kan ik nog doen?