RegisterenInloggen
SofieAK
SofieAK
meer dan een maand geleden

Volume Seniorentab Combi

meer dan een maand geleden

Mijn vader heeft een Seniorentab Combi gekregen en nu staat het volume (van degene waar hij mee belt) ontzetten hard.
Als hij met iemand belt dan knalt de stem van de ander door zijn woonkamer heen. Het volume komt zo hard binnen dat hij de Seniorentab Combi op dit moment niet meer gebruikt. Het is te onprettig voor hem, want er mankeert hem niks aan het gehoor.
We hebben alles al geprobeerd wat er volgens de handleiding mogelijk is, maar tot op heden nog niet gelukt om het inkomende volume zachter over te laten komen, zodat het prettiger voor hem is om telefonisch iemand te spreken? Ook hebben we contact gehad met de leverancier maar deze weet ook geen oplossing.
Kunt u mij helpen, zodat hij weer kan beeldbellen?

    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Hallo SofieAK. Helaas vertelt u niet het merk en typenummer het betreft. Per merk lijken er ook nog verschillende uitvoeringen te zijn? Op de gok (de meest “coutante) zit er rechts-bovenaan de zijkant een “volumetoets”. Als je die indrukt loopt het volume naar maximaal. Houd je die dan ingedrukt dan springt hij naar nul en loopt op zolang je die indrukt. Maar…. u kunt wel een compleet ander merk/type hebben? Graag meer details.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • SofieAK
      meer dan een maand geleden

      Hallo Max Pay, SeniorenTab is volgens mij het merk en Combi het type. Als je hier op googled kom je er wel op. Het is een tablet welke lijkt op een huistelefoon met een hoorn.
      De volumeknop op het apparaat staat al op nul en ook andere instellingen heb ik al uit gezet, maar nix helpt. Ik heb het idee dat ik nog verder het volume programma in moet, maar weet niet hoe ik daar kom.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • SofieAK
      meer dan een maand geleden

      Hallo Max Pay, SeniorenTab is volgens mij het merk en Combi het type. Als je hier op googled kom je er wel op. Het is een tablet welke lijkt op een huistelefoon met een hoorn.
      De volumeknop op het apparaat staat al op nul en ook andere instellingen heb ik al uit gezet, maar nix helpt. Ik heb het idee dat ik nog verder het volume programma in moet, maar weet niet hoe ik daar kom.
      Onderstaande link is van de bewuste tablet/telefoon
      https://www.seniorentablet.nl/wp-content/uploads/Telefoon-Combi-11.png

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Hallo SofieAK, Seniorentab combi lijkt een productnaam. Combi staat voor het apparaat waarheen de fotolink verwijst. Zonder combi heb je de smartphone uitvoering. Het gaat dus min of meer om een tablet (in een andere behuizing) of smartphone met daarop de aangepaste software die het een Seniorentab maakt. Handleidingen lijken onvindbaar en ook seniorenweb geeft geen enkele “hit” als je daar zoekt. Helaas ken ik niemand met een dergelijk apparaat anders kon ik er in duiken maar…. geen paniek. Op de website van seniorentab.nl staat dit email adres: info@seniorentab.nl. Deze mensen verkopen ze en geven aan dat je op dat adres terecht kan voor hulp. Er is ook een telefoonnummer zo je liever belt: 070-3085504. Ten slotte, het apparaat is “ergens” gekocht, wellicht kan deze verkoper nog wat aanwijzingen geven? Sorry dat ik niet meer behulpzaam kan zijn….

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • SofieAK
        meer dan een maand geleden

        Hall Max Pay, bedankt voor uw reactie en alle moeite en tijd die u erin gestoken hebt.

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie

    • Seniorentab
      meer dan een maand geleden

      Geachte Mevrouw SofieAK,
      Het is zeker mogelijk om het volume van de SeniorenTAB combi aan te passen.
      Hiervoor zijn een aantal mogelijkheden die ik graag met u wil bespreken.
      Ik heb u een email gestuurd op uw bij ons bekende email adres. Hierin staat het verzoek of u met ons contact op kan nemen.
      Ik hoop spoedig u te spreken zodat ik uw vraag kan beantwoorden.
      Met vriendelijke groet, Leon van Team SeniorenTAB

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • Max Pay
        meer dan een maand geleden

        Hallo Seniorentab. En dat noem ik nu goede klantenservice!

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie