Registeren Inloggen
JackyVef
JackyVef
meer dan een maand geleden

Voor de 3e keer omboeking vliegtuigstoelen

meer dan een maand geleden

Kan dat zo maar. Dit is nu al de derde keer dat we andere vliegtuigstoelen krijgen toebedeeld. De eerste keer bij de boeking hebben we betaald , de tweede keer moesten we weer betalen , en nu hebben we wéér andere plaatsen. Mag dat zo maar? En waarvoor betaal je de reserveringen dan, Nu al meer dan 300 euro extra.

    • JackyVef
      meer dan een maand geleden

      Wij vliegen met Condor. En het wordt sinds gisteren nu de 4e keer dat we andere stoelen krijgen. Vanmorgen contact met Condor gehad ( callcentre) en die kunnen blijkbaar niet zien waarom en of er andere vliegtuigen worden ingezet. Stoelen zijn min of meer gelijkwaardig, maar we willen juist niet naast elkaar zitten , wel met gangpad ertussen omdat we vanwege artritis af en toe de benen willen strekken . Daarvoor reserveer je bewust ( 240 euro) en betaalden we ondanks dat voor de 2e verandering nogmaals 35 euro. en nu zitten we dus weer naast elkaar. reisburo kan/of doet niet veel. wat kun je dan nog doen? Heeft niet veel meer met Corona te maken, is in Januari al bevestigd geweest en er wordt met zelfde type vliegtuig gevlogen. wij willen gewoon zo zitten waarvoor we betaald hebben, XL stoelen en gangpad. wat is nog mogelijk

      meer dan een maand geleden
    • JackyVef
      meer dan een maand geleden

      Wij vliegen met Condor. En het wordt sinds gisteren nu de 4e keer dat we andere stoelen krijgen. Vanmorgen contact met Condor gehad ( callcentre) en die kunnen blijkbaar niet zien waarom en of er andere vliegtuigen worden ingezet. Stoelen zijn min of meer gelijkwaardig, maar we willen juist niet naast elkaar zitten , wel met gangpad ertussen omdat we vanwege artritis af en toe de benen willen strekken . Daarvoor reserveer je bewust ( 240 euro) en betaalden we ondanks dat voor de 2e verandering nogmaals 35 euro. en nu zitten we dus weer naast elkaar. reisburo kan/of doet niet veel. wat kun je dan nog doen? Heeft niet veel meer met Corona te maken, is in Januari al bevestigd geweest en er wordt met zelfde type vliegtuig gevlogen. wij willen gewoon zo zitten waarvoor we betaald hebben, XL stoelen en gangpad. wat is nog mogelijk

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Als buitenstaander vindt ik net als u , dit een hele bizarre situatie dit is niet normaal wat je voor je euro’s hebt besteld . Vakantie Expert geboekt , vervolgens in handen van Alltours die de vliegreis vervolgens weer aan Condor over draagt . Je zou nu kunnen zeggen wie van de drie . Vakantie Expert die heeft u reis geboekt dus die blijft daarmee verantwoordelijk en u heeft zelf niet gevraagd om met Alltours en Condor u reis te maken . Dus het is de verantwoording van Vakantie Expert als u schade ervaart door deze rare situatie . Ik zou bij hun aandringen op vergoeding van extra gemaakte kosten , 4 keer stoelen omboeken is absoluut niet meer normaal .

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Gaat tegenwoordig wel te makkelijk met zakendoen op deze manier , zei stellen regeltjes op waar het gros van de mensen niet naar kijkt want die zijn druk doende de reis te boeken . En als puntje dus bij paaltje komt trekken zei zich terug en verwijzen naar de regeltjes een soort van Pontius Pilatus’ handen wassen in onschuld . Dit is hoe het op mij overkomt .

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Inderdaad Jacky , 6000 euro voor 2 weekjes Griekenland is bepaalt niet goedkoop . Achteraf gezien maarja dat is achteraf natuurlijk had u feitelijk gewoon beter bij KLM alleen de heen- en terug-vliegreis kunnen bestellen , en in Griekenland alleen een hotel of appartement dan had u niet in deze shitzooi verwikkeld geraakt en dik geld bespaart . Maarja zoals ik al zeg dat is achteraf makkelijk praten uiteraard en daar heeft u nu niets aan . Sterkte .

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      De ellende van deze moderne tijd word veroorzaakt door alle tussen-personen en tussen-bedrijven die denken makkelijk geld te verdienen met een paar simpele muisclicken maar verantwoording dragen ervoor , dat willen ze niet en is er niet bij . Het duur betaalde geld voor goederen en reizen incasseren dat wel maar al te graag . Een hele slechte ontwikkeling is dit .

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Nou zeg ik heb net de vakantie man zitten kijken op Nederland 1 maar daar word je echt niet vrolijk van . Ik denk dat de enigste mogelijkheid waardoor mensen die reizen betaalt en geboekt hebben er nog wat van willen terugzien dat ze gemeenschappelijk een forse rechtbank zaak er van moeten maken . De consument moet uiteraard niet de dupe zijn van de reisbranche .

      meer dan een maand geleden
    • JackyVef
      meer dan een maand geleden

      Wij hebben een pakketreis geboekt bij Vakantie Expert ( erkend reisburo etc.) en die reis wordt uitgevoerd door All Tours, toch ook gerenommeerd . Wij hebben speciaal deze stoelen gereserveerd en betaald. Waren naar wij dachten voorkeursstoelen en die waren betaald en bevestigd in Januari. Pas afgelopen maand zijn ze zo aan het veranderen.

      meer dan een maand geleden
    • JackyVef
      meer dan een maand geleden

      Ik zou een 14 daagse reis naar Griekenland voor bijna 6000,== euro niet bepaald goedkoop noemen. Bij boeking hebben we nagevraagd of eenzelfde garantie als de Anvr en SGR van kracht was en dit bevestigden ze bij Vakxp. dat iets soortgelijks in Duitsland is en dat All Tours daarbij aangesloten is. Wij zijn geen debielen die op koopjes af gaan. Dit is onze eerste ervaring met een dergelijke stoelendans , misschien normaal bij kleinere maatschappijen ? De laatste keren hebben we gevlogen met KLM en TUI-(dreamliner) en nergens last van gehad. Tot nu toe hebben we niets gehoord van All Tours die dus blijkbaar verantwoordelijk zou moeten zijn? Maar krijgt een bemiddelaar c.q. reisbureau dan geen gegevens die ze door zouden moeten spelen? Op de site van Condor zien we steeds die wisselende plaatsen, en vragen wíj bij vakxp. na hoe dat nu weer zit. Wat is dan het nut van een reisbureau nog?

      meer dan een maand geleden