Registeren Inloggen
John van der Tak
John van der Tak
meer dan een maand geleden

voucher van Centerparcs

meer dan een maand geleden

Beste Janine,

vorige maand waren mijn vrouw en ik een midweek in de Kempervennen van Centerparcs. Omdat we over ons verblijf aldaar alles behalve tevreden waren (de mieren liepen over ’t plafond, op de wastafel en op de vloer bij de keuken) kregen we na schriftelijke melding hiervan (per email) een voucher van € 85,-.
Deze voucher kan echter pas verzilverd worden bij een nieuwe boeking!
Wij hadden reeds wederom een midweek geboekt bij Centerparcs in september a.s., doch daarbij kan de voucher niet meer worden verzilverd.
Is dat nou eerlijk Janine? We hebben toch gewoon recht op een schadevergoeding a.g.v. geleden verblijfsgenot. We zijn nu verplicht om nog een boeking te verrichten in de toekomst teneinde de voucher te kunnen verzilveren?!

Graag even uw reaktie.

Met vriendelijke groet,

Jenny en John van der Tak
Rotterdam

    • Trum
      meer dan een maand geleden

      De voucher had u niet moeten accepteren. Dat is sowieso een sigaar uit eigen doos.
      U had geld terug moeten eisen. Centerparcs bepaalt niet waaraan u uw geld uit moet geven.
      Wellicht kunt u de voucher nog afwijzen? Als u nergens gezegd hebt dat u dat een (goede) oplossing vond zou het misschien nog kunnen.
      Centerparcs…..daar heb ik ook heel veel slechte (vieze) ervaringen. Ook enkele goede, maar mij zien ze er niet meer.

      meer dan een maand geleden