RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
IDoornkamp
IDoornkamp
10 dagen geleden

Vouchers vlucht

10 dagen geleden

Beste heer,mevrouw,
We hebben een vlucht voor 4 personen via CheapTickets geboekt in januari 2020. Aan hen is de rekening betaald, voor een vlucht van Level.
Maart: er kwam berichtgeving in de media dat Corona mogelijk onze vlucht niet door zou gaan.
Telefonisch contact via Vueling met klantenservice, omdat Level failliet gegaan was en ons werd een voucher in het vooruitzicht gesteld. Van alle gegevens hebben we mail verkeer.
Het wachten begon op de vouchers. Regelmatig er achteraan gaan en vragen waar de vouchers bleven. Ondertussen kwam er melding van onze doorlopende reisverzekeraar Unive dat we bemiddeling konden krijgen als we geen vouchers zouden krijgen. Maar deze waren ons toegezegd, dus dit was op ons niet van toepassing.
Wachten…wachten
Het mail bericht in de inbox bevestigd dat de vouchers onze kant op zullen komen.
In november eindelijk gelukt weer contact te krijgen met iemand die het misschien kon regelen dat de vouchers toegezonden zouden worden, omdat we er zelf niet doorkwamen.
Uiteindelijk krijgen we na contacten over en weer bericht dat we toch geen vouchers gaan krijgen….
Unive benaderd ivm Coulance regeling die ze toen hadden gehad….
Helaas, …dan hadden we dat toen maar moeten aanvragen….
Op tv in het journaal word aangekaard dat gedupeerde reizigers toch recht hebben op vouchers of geld terug…..
SGR zou ook wat kunnen betekenen…..Nee dan moet je er een kamer bij geboekt hebben….
We hebben in 1 keer een bedrag van rond de 860 euro betaald voor een heen en terugvlucht naar Lissabon, via Amsterdam….

Inmiddels gaan we van het kastje naar de muur en komen er echt niet uit.
Kunt u heel alstublieft wat voor ons betekenen?

Vriendelijke groeten,
Familie Doornkamp