- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 8 maanden geleden door .
Vueling.com cq Level en corona
23 april 2020 heeft mijn echtgenote a.g.v. Corona, 2 vluchtwijzigingen doorgevoerd bij Vueling voor de eerder aangeschafte tickets van Amsterdam naar Lissabon op 3 november 2020 en terugreis d.d. 10.00.2020. Reserveringsnummers TE5M7J en QBR6QS. Vueling heeft deze vluchten “uitbesteed” aan vliegmaatschappij Level.
Op 22 juni 2020 worden wij geïnformeerd, dat vliegmij Level failliet is. Ik heb verschillende keren gecommuniceerd met de Service (?) desk van Vueling.com, maar zij verwijzen mij naar Level en een Oostenrijkse site, waar ik kan proberen mijn claim in te dienen. Hopeloos. Op de site van Vueling staat bij mijn reserveringsnummers: “terugbetaling in behandeling”. Het totale schade bedrag bedraagt: eur 339,96. Heeft U meer van dit soort meldingen ontvangen en/of ziet U nog mogelijkheden om (een deel van) de schade terug te krijgen?
Hoor graag van U,
Dank en met vriendelijke groet,
HJ Schouten
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Off topic.
Voor iedereen die de bovenstaande reactie leest: TRAP ER NIET IN.meer dan een maand geleden
-