RegisterenInloggen
Schaepman
Schaepman
28 dagen geleden

Website LuuQx

28 dagen geleden

Wij zijn sinds 3 maart bezig om een bestelling te ontvangen,het is een kindspeeldoos a raison van €20.
Zij houden ons voortdurend aan het lijntje door allerlei mails met zg.commando’s te sturen van Status,,Garantie,Werkwijze etc.
Maar daadwerkelijk gebeurt er niks.moeilijk een telefoonnummer te achterhalen of een ander mailadres dan info@luuqx.com.
Graag uw interventie of advies
Mvrg

    • Debree
      25 dagen geleden

      google even ‘klacht luuqx’ en u weet dat u uw geld nooit meer terug krijgt. Ik doe dat voordat ik iets wil kopen met elk bedrijf en ik heb me inmiddels al vier aankopen – en veel ergernis – kunnen besparen…

      25 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Weijx
      23 dagen geleden

      Hetzelfde verhaal. Wordt sinds 14 februari 2021 aan het lijntje gehouden. Krijg wel ‘keurige’ reacties via email. Lees nu ook alle klachten bij Radar, Kassa. Had deze keer de webwinkel niet gecheckt. Goede leer voor de volgende keer. Omdat het vaak wel goed gaat word je laks. Dat kan dus niet. ALTIJD checken.

      23 dagen geleden

      Geef een reactie