Registeren Inloggen
Peter de Groot
Peter de Groot
meer dan een maand geleden

Website oplichting

meer dan een maand geleden

Zou U wat kunnen doen aan de website van http://www.goedkoper.nl Deze winkel komt zo slecht uit de bus volgens alle reviews. Ook ik ben opgelicht door deze site, op 8-12-2019 batterijen besteld ter waarde van € 30,90 inclusief bezorgkosten, moet ze nog ontvangen. Verschillende mails gestuurd, geen antwoord. Paar keer gebeld, dan sta je zeker 45 minuten in de wacht. Een grote oplichterij. Hopelijk kunt U er wat aan doen.

    • FRATER
      meer dan een maand geleden

      Er geldt één gouden regel”
      Als iets te mooi (te goedkoop) lijkt om wáár (betrouwbaar) te zijn dan IS het dat ook.
      controleer websites altijd vóór aankopen doen altijd op inschrijving bij kamer van koophandel; keurmerk, lees reviews (bij voorkeur níét uitsluitend op website van betreffende verkoper, die zijn vaak door verkoper zélf geplaatst)
      Kijk naar contactgegevens en controleer die vóór je een aankoop doet.

      En als je in bezit bent van creditcard van je bank, betaal online aankopen met die creditcard, dan kun je er altijd werk van maken als de verkoper je bestelde en betaalde artikel niet levert en kun je je geld terugkrijgen.

      Het meest verstandige is om gewoon bij alom bekende en vooral erkende webshops te kopen, hoe aantrekkelijk aanbiedingen elders ook lijken te zijn.

      En doe aangifte bij politie; die zal er niet altijd (meteen) wat mee doen, maar als er méér aangiftes over dezelfde bedrijven binnenkomen zal er nader onderzoek naar gedaan (kunnen) worden

      meer dan een maand geleden
    • Bruin51
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb 2tuin lampen van goedkoper gekocht deze wel ontvangen maar de werking is niet goed ze branden net aan 1half uur heb diverse keren gemaild maar nooit antwoord gehad heb de site nu geblokkeerd

      meer dan een maand geleden
    • Robert1955
      meer dan een maand geleden

      even op het linkje klachtenprocedure geklikt, daar lees ik het volgende,

      Hoe dien ik een klacht in?
      Klanttevredenheid, dat is waar het bij ons om draait. Toch kan het gebeuren dat je zelf een minder goede ervaring hebt gehad.

      Als je een klacht hebt over de dienstverlening of een geleverd product, kan je die online indienen via het supportformulier. Kies een “onderwerp” en vul alle verplichte velden in. Per e-mail ontvang je een ontvangstbevestiging dat wij je klacht hebben ontvangen, daarin wordt ook je ticketnummer vermeld.
      Op werkdagen ontvang je altijd binnen 24 uur een inhoudelijke reactie.

      Het woord supportformulier is wederom een link, dus daarop geklikt en dan lees ik het volgende,

      Deze pagina is helaas niet gevonden
      De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.

      Zegt genoeg dunkt mij.

      meer dan een maand geleden