RegisterenInloggen
Tony1715
Tony1715
21 dagen geleden

weigeren betaling van teruggestuurde artikelen

21 dagen geleden

Beste mensen,
Ben een man van 70 jaar gepensioneerde , en heb een conflict met online winkel.
Op 02-09-21 kocht ik online twee kussenslopen ,teruggestuurd op 06-09-21 , die bedrijf verteld mij later 10-09-21 dat bedrag gecrediteerd was , ik constateerde dat het niet zo was en heb dat via email bekende gemaakt , (telefoon namens ze niet op) Daar kreeg ik geen antwoord , meer email niks hielp , intussen heb ik op klachtenkompas een klacht neer gezette en ze werden niet vrolijk van , via email blokker ze me , en telefoneren ,is een keer gelukt , gooien ze deze neer , via chat krijg ik ook geen voet aan de grond , vraag ze om te vertellen waar de bedrag naartoe is , niet mijn rekening , ze weigeren dat te vertellen.
Ze vertellen bij de klachtenkompas dat zaak afgesloten is , heb laatste op advies van consumentenbond , een brief van herinnering per email en aangetekende en ook toen blijft het stil.
Het bedrag waar het om gaat is onvoorstelbaar laag namelijk 53,85 € , mij gaat om waarden en normen zo ga je niet met klanten om , als ze dat doen bij meer klanten kan lekker oplopen tot flink jaar winst. Hoe ik over ze denk heb duidelijk gemaakt op klachtenkompas. Kunt ú mij helpen om deze bedrijf opvijzen dat ze zulks niet is getolereerd .

    • Debree
      21 dagen geleden

      Een nobel streven van u om dit bedrijf op te voeden, maar zonde van uw (negatieve) energie. Die kunt u beter ergens anders voor inzetten. Dat zou ik zelf in ieder geval doen.

      21 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Gerard67
      19 dagen geleden

      Beste Tony1715
      Kunt u de naam van de online winkel noemen , daar zou u vele lezers een dienst mee bewijzen want zo gaan we niet in Nederland met elkaar om .

      19 dagen geleden

      Geef een reactie