RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Striekpeter 9 maanden, 2 weken geleden.

Striekpeter
Striekpeter
meer dan een maand geleden

WiFi in hotel

meer dan een maand geleden

Ik heb een klacht ingediend bij Primavera (onderdeel van Sunweb) over het niet werken van WiFi op mijn hotelkamer: Hotel Yellow Monte Gordo Beach in Portugal.
Ik kan mij herinneren dat bij MAX ook klachten waren over dit hotel. Er was tijdens Tijd voor Max (augustus 2018?), ook live contact met een mevrouw van Primavera (mevr Hilleke Midde-Versluis?) die categorisch ontkende dat het hotel een meldplicht heeft als zich onvoorziene situaties voordoen waar gasten mee worden geconfronteerd bij aankomst (opgebroken straat naar strand en bezoek van heel veel (100?) Hells Angels).
Max stelde toen “wordt vervolgd”.
Omdat ik van mening ben dat ik onheus ben benaderd, zelfs smaad en laster, heb ik mijn klacht (WiFi) voorgelegd aan de Geschillencommissie.
Ik zou graag willen weten hoe Primavera met de klacht van augustus 2018 is omgegaan.
P.J.E.J. Striek
0610472151