Opvallende meldingen: Telefoon niet meer geschikt voor internetbankieren ABN AMRO, geld betalen voor opzeggen VriendenLoterij en werkt de detectielus echt?
Iedere week komen er diverse vragen en klachten binnen bij de redactie van Meldpunt. Deze week beginnen we met een klacht over een telefoon waarmee geen gebruik meer kan worden gemaakt van de internetbankieren app van ABN AMRO.
Niet meer internetbankieren
Meneer van Vliet heeft namelijk een 6 jaar oude Android telefoon. Hiermee kan hij geen gebruik meer maken van de internetbankieren app van ABN AMRO, omdat de telefoon te oud zou zijn om updates uit te voeren. Hoe kan dit? En wat moet meneer nu doen?
Geld betalen voor opzeggen VriendenLoterij
De kijkersvraag krijgen we deze week van mevrouw Bakker-Poot. Zij wil haar lidmaatschap bij de VriendenLoterij opzeggen, maar ziet ineens dat zij hiervoor 30 euro heeft betaald. Ze blijkt gebruik te hebben gemaakt van een opzegdienst. Kan ze dit geld nog terug krijgen?
Doorrijden tot de detectielus
Tot slot krijgen we een tip binnen van mevrouw Van Egmond. Zij ergert zich eraan dat mensen voor het stoplicht niet doorrijden tot de detectielus. Deze zou er namelijk voor zorgen dat het stoplicht weer sneller op groen springt. Maar werkt dat echt?
Wilt u de hele uitzending van 31 januari (terug)kijken? Dat kan hier.
Geef een reactie
U moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Goedemiddag mevrouw, mijnheer,
Ook ik kreeg de melding dat mijn Samsung android 11 besturing systeem niet meer geschikt zou zijn voor de ABN banking app, zou dus inhouden dat ik hiervoor een nieuwe telefoon zou moeten aanschaffen mijn huidige telefoon
Niet meer geschikt slechts 5 jaar oud, maar de nieuwe eisen gaan pas in op 1 maart 2026 natuurlijk belachelijk dat ik mijn telefoon nu al niet meer kan gebruiken we hebben nog 4 maanden te gaan, updaten lukt ook niet meer, uitermate slechte service van ABN die dan weer zegt dat Google de boosdoener is ik denk dat het over duizenden klanten gaat vind dat ABN hier wat aan moet doen kan alleen nog inloggen op de laptop maar is erg omslachtig ABN laat zijn klanten gewoon in kou staan.
Misschien kunt u hier wat mee,
Het zelfde verhaal met mijn laptop die niet meer geschikt is voor windows 11
Met vriendelijke groet
Peter Berling