Registeren Inloggen
JeroenSchuit
JeroenSchuit
meer dan een maand geleden

ABNAMRO bankspaarproducten

meer dan een maand geleden

Gisteren, zaterdag 12 november, een papieren afschrift ontvangen van ABN AMRO betreffende mijn Gouden Handdruk Leefrekening. Tot mijn grote schrik is het saldo van de rekening volledig “gemigreerd wegens het opheffen van de rekening”. Lichtelijk in paniek. Op 19 oktober een informatiebrief gekregen van de bank over een wijziging van de maandelijkse tarieven (ipv € 2,50 wordt het € 1,50), dat de uitkeringsdatum verschuift van de 25ste naar de 24ste en verder nog wat informatie die je via internetbankieren kan opvragen. In de brief staat niets over het opheffen van de rekening noch over een nieuw rekeningnummer (in de brief staat een voor mij volledig onbekend rekeningnummer vermeld) Aangezien ik zelf verder geen ABN AMRO rekeningen heb, heb ik ook geen internetbankieren bij deze bank. Zij vermelden dat je alle informatie via abnamro.nl/bankspaarproducten kan inzien, maar dat kan niet zonder een internet bankieren account en bankpas. Dat ze af willen van de maandelijkse papieren afschriften kan ik mij voorstellen, maar zonder enige informatie een rekening leeghalen en (hopelijk) onder een ander rekeningnummer alles continueren, is natuurlijk van de gekke en getuigt van een enorme arrogantie en miscommunicatie. Morgen kunnen we pas bellen en dat gaan we zeker doen.

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      JeroenSchuit;

      Over deze kwestie loopt een topic met div.reacties.
      Zie:

      Pensioen rekening ABN-AMRO

      meer dan een maand geleden
    • Liesvb
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb dit afgelopen zaterdag ontvangen.
      En ook ik kan niks meer terugvinden op mijn rekening.
      Gelukkig niet de enige inderdaad.
      Wordt vervolgd

      meer dan een maand geleden
    • TDMTDM
      meer dan een maand geleden

      Ook ik kreeg dit verontrustende bankafschrift. Met googelen gelukkig dit forum meteen gevonden.
      Ook al is er eerder een brief gestuurd, dan nog had dit afschrift niet zo, zonder begeleidend schrijven, naar de klanten gestuurd mogen worden. Slechte beurt van ABNAMRO!!
      Dank voor de informatie van anderen in dit forum! 🙂

      meer dan een maand geleden