RegisterenInloggen
Finident
Finident
30 dagen geleden

Goldcar

30 dagen geleden

Ik heb bij Goldcar een auto gehuurd via Doyouspain.
Via de site alle betalingen gedaan,ook verzekering.
Bij aankomst in Malaga auto niet beschikbaar,wel upgrade.
Moest voor onduidelijke reden bijzinnen maar zou het bedrag terugkrijgen,een of andere borg zei men in gebrekkig Engels. Ook het formulier voor deze upgrade was niet te begrijpen,was in Spaans. Kosten extra €397.
Nu blijkt het een dure verzekering te zijn,ik heb dus 2 verzekeringen aangekocht.
Pure oplichterij.
Is hier wat aan te doen?
Ik heb inmiddels heel wat info over Goldcar gelezen,allemaal dezelfde klachten en oplichterij.

    • Bijltje
      8 dagen geleden

      Exact hetzelfde is mij overkomen. Via KLM heb ik Online een auto gehuurd op airport Malaga. Het bedrag voor de auto werd afgeschreven via Car trawler, een Iers bedrijf, de toegestuurde documenten noemden Gold Car als autoverhuurder. Ik had een extra verzekering afgesloten om extra goed verzekerd te zijn.
      Aangekomen bij Gold Car in Malaga werd ik min of meer gedwongen een extra verzekering te nemen voor een bedrag van 195,95 ondanks alle documenten van Axa die ik heb laten zien, Zeer intimiderende baliemedewerker die bovendien slecht engels sprak. Ook werd mij een andere auto toegewezen dan ik had besteld en werd er niets over de auto uitgelegd en moest ik zelf maar uitzoeken waar de auto stond.
      Kortom, dit bedrijf moet echt aangepakt worden. Zie ook alle reviews op Trust.nl

      8 dagen geleden

      Geef een reactie