RegisterenInloggen

Mijn vakantie-appartement lijkt niet op de foto’s van de boeking

Een groep vriendinnen boekt een appartement in Valencia. Op de boekingsite staan prachtige foto's. Maar eenmaal aangekomen blijkt dat het appartement vies en kapot is. Welke rechten hebben de vriendinnen?

Door het bed gezakt

Het gebeurt met regelmaat, iemand boekt een appartement of vakantiehuis en de foto’s lijken helemaal niet op de situatie die de vakantieganger aantreft. Een van de vriendinnen die naar Valencia gaan, zakt zelfs door het bed. De anderen vallen bijna van de trap door een kapot hekje. Ze krijgen een ander appartement aangeboden, maar dat blijkt op hetzelfde adres. Tot overmaat van ramp zorgen de bedwantsen ’s nachts voor pijnlijke bulten.

Wat kunnen ze doen?

Wat kunnen de vriendinnen nu nog doen? In MAX vakantieman legt MAX Ombudsman Jeanine Janssen uit hoe u zo’n situatie aan moet pakken. En booking.com blijkt iets goed te willen maken. Bekijk de video hierboven.

Bron: MAX vakantieman

  • reizen

Geef een reactie

Reactie

  1. Wij hebben enorme problemen gehad met Booking.com, en hebben die (incl. foto’s) aan vele gremia aangeboden. Booking.com gaf geen krimp.
    Voor de camera wil deze oplichter, die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, een wit voetje bij het grote publiek halen, na alle negatieve verhalen.
    Wij hadden ook geboekt o.b.v. prachtige foto’s. Toen we er aankwamen zagen we tot onze verbazing, teleurstelling, woede, dat we in een oud, vies, beschimmeld krot terecht waren gekomen; en dat met onze kleinzoon van 3 jaar!