RegisterenInloggen

Categorie: Computers & Telefonie

Onderwerp
Reacties
Deskundige reacties
Laatste reactie
telefoonabonnement
Mijn onysim abonnement bij Lebara loopt binnenkort af, nu krijg ik een voor
3
0
Mathieu50 meer dan een maand geleden
Whatsapp klacht
Bericht ontvangen via whatsapp om geld te vragen. Het bericht begon met hoi
2
0
Tessahblom meer dan een maand geleden
Caiway Mobiel
Sinds januari 2020 zie ik op mijn Caiway mobiel facturen onbekende 06 numme
1
0
Robold meer dan een maand geleden
Telefoonkaarten van KPN
Tijdens opruimen kwam ik een serie telefoonkaarten tegen waar nog beltegoed
0
0
A. vd. Vos meer dan een maand geleden
App’jes , nog meer App’jes en nog meer !!!
Sinds de laatste tijd zie ik een wildgroei aan App’jes verschijnen el
3
0
Gerard67 meer dan een maand geleden
Ziggo en hoe een oudere wordt behandeld.
Ik wil graag aandacht vragen voor hoe het tegenwoordig gaat in de maatschap
7
0
AnnaJa meer dan een maand geleden
Tele2
Al weken bezig met wanprestatie Tele2. Dagelijks valt internet, telefonie o
1
0
Lilomahe meer dan een maand geleden
Mail Rabobank
Er waart weer een valse mail rond van de Tabobank. Deze lijkt echt gezien d
0
0
BonnemaJo meer dan een maand geleden
cashback actie mediamarkt-ziggo
1 december 2019 bezochten mijn man en ik de Mediamarkt in Heerlen op zoek n
0
0
Ennairam meer dan een maand geleden
Het kwantitatief onderzoek naar het slachtofferschap van de phishing van bankgegevens
Beste heer, mevrouw, Momenteel doe ik in het kader van mijn opleiding Integ
1
0
KPWehrmeijer meer dan een maand geleden
Een kwantitatief onderzoek naar het slachtofferschap van de phishing van bankgegevens
Beste heer, mevrouw, Momenteel doe ik in het kader van mijn opleiding Integ
1
0
KPWehrmeijer meer dan een maand geleden
Enquête over het slachtofferschap van phishing van bankgegevens onder de Rotterdamse burgers
Beste Rotterdammers, Momenteel hou ik mij in het kader van mijn opleiding I
1
0
Feyenoord1 meer dan een maand geleden
Ik word iedere dag gebeld door GSCC telefoonnummer 0103331320
Ik word sinds 2 december jl. dagelijks (soms zelfs meerdere keren per dag)
2
0
Montferland Didam meer dan een maand geleden
Ik snaps niet van digitale tv
Ik snap niets van de digitale tv. De systemen met kastjes en terugkijkoptie
4
0
josk meer dan een maand geleden
Alles via mobiel !!!
n.v.t.
6
0
1234RuBo meer dan een maand geleden